Det var det sportlovet..

Hej, hade ni kul på lovet? Det hade jag.

Fredag-Lördag vi vann och fick brons! Kom hem, duschade sovde typ 2 h och dags att åka till himos på skribaläger. Jag visste typ vem alla var från förut, men det var några jag aldrig pratat med förr och som verkade helt annorlunda än vad jag trott, kul att träffa nytt folk. :) Och några blev man ju jättebra kompis med. jeje.

De sista dagarna gnällde alla bara om att åka hem, jag och matti ville iaf stanna, hem, vad ska man göra där? Där hinner man vara hela livet typ, haha.

Vi var några gånger i backen, men skulle gärna varit flera gånger om det så gått.

Bra saker med lägret:
- nytt folk
- god mat
- musik
- åka slalom
- tée <3

Dåligt:
-störande saker och människor (bara några få!)
- jag fick inte basta (tatueringen)
- kaaaaaaaaaaallt.
- ingen telefon/ipod (fast jo. :D)
- gröna té:t var slut
- mera fritid ffs!
- sjuk
- ingen att snacka skit med.
- saknade alla 48911329749159 mycket.

Sen kom man hem på lördag kl. 22.00 typ och jag gjorde mig färdig till fest! det var så skönt att se alla kompisar igen, bara få skrika ut och aaah! :D Tack för kvällen, den var bäst, fast jag missade halva IGEN.. :( Next time, ok?

Bild från facebook:



så hade egentligen bara 1 dag lov alltså, som jag sovde bort.. kände mig sjuk. Och sjukligheten fortsätter, här sitter jag känner mig halvdöd och skulle inte orka skriva en mening till.. så tack o adjö nu ska jag kolla på THIS IS IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0