Hemma från världens skönaste veckoslut!

oh.. vad avslappnad jag är.
Inte det minsta stressad eller spänd eller något.
Jag var med heidi i naantali spa och drömde oss bord, nej vi behövde inte drömma allt var där.
5-stjärnigt hotell, mat, bad, massage, manikyr,masker, behandlingar, hårprodukter och allt detdär en tjej alltid drömt om..

Känner mig så ny, ren och fresh! Som en ny människa, tack heidis familj för ni tog med mig :)
Ångrar ingenting!

Tjejkväll! Inga gossar här stopp. ;D


vi är söta i våra badrockar.
fick dessutom ta med de söta tofflorna hem.

Jag har snyggsnygga naglar nu btw, men det kommer nog slipas bort förrän ni ser dem. ;)

KÄNNER NI ER LITE SMUTSIGA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0