i love this week

speciellt början av veckan var helt världsbäst, jag har varit helt megasuperglad!
Utom idag torsdag, det var mer slöt.. jag och ronja sovde bort timmarna typ.
Men det jag ville komma till var att jag är så tacksam o glad o allt att jag har er. Alla kärlek, vänner,familj, djur, bekanta och allt detdär kul som gör en så glad varje dag. Utan er vore jag inget.
Fastän jag inte är med er alla kompisar varje dag, betyder det inte att jag inte bryr mig om er eller inte vill vara med er, det är tider man är med olika personer, men jag älskar er ändå lika mycket som förr. <3 Mera också!
dessutom har det hänt annat kul i veckan också, och jag hoppas veckan slutar väldigt väldigt bra. ;)



Kommentarer
Postat av: RONAJAJA

OUJEEEE <3

2011-02-10 @ 18:02:31
URL: http://ronjjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0