Ofta man sover dagen bort

Ja som sagt var denna dag lat.

I skolan sovde jag, är jag kom hem somnade jag, har bara sovit och ätit chokladkex från skolan. Tröttnade på bollarna, men man kan ju aldrig låta bli att smaka....o sen blir man beroende.

Mådde skit heladagen dessutom, kanske ja håller på att bli sjuk? Halsen död dessutom. Eller så had chokladbollarna fest i magen. :D Så jag skippade träningen också, orkade inte röra ett skit på mig. Little miss lazy.

Anyway, ska ta burana, ladda ner en film och fortsätta ligga här i min sköna säng. Nån som hänger på?
nä alla verkar sova. Om 10 minuter är det ju imorgon, fredag. Jag får inte bli sjuk till veckoslutet!

godnatt till er trötta, god efterkväll till er pigga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0