Skola

Jejejej, eller nejnejnej?
Kul att träffa kompisarna, och skönt att inte bara sitta hemma ensam. Fast jag inte gjorde det på hela lovet!
Har haft så skönt och roligt lov. :)

Lite missat bloggandet, men ni har ändå knappast haft tid att läsa, eller har ni suttit vid datorn hela lovet kanske ;) ?
jag erkänner, det gjorde jag ibland också. Facebooooook.
Idag var jag och testade kläder till en fotografering, skitsnygga! Gitarrlektionen blev inte av, tror jag ska byta den till något annat. Vi får se vi får se.
Annors gäspade jag resten av dagen, mest i skolan spec. mattee.........
Jaja, Nu ska jag till duschen ni får ha en trevlig kväll vid datorn, gokväll!


Början av skolåret. <3

Kommentarer
Postat av: J

ska du på nån malli photoshoot va? ;D

2011-01-10 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0