home sweet home

Nu är jag hemma, eller jo jag kom ju hem igår typ kl. 4 på dagen. Sovde bort resten av dagen och på kvällen ut och festa, hah. Det var lite underlig kväll, det hände massor men påsammagång ingenting?
Kom ganska tidigt hem i varjefall, alla började gå in i barerna och man är ju fortfarande underårig några år till så.. vad skulle man sitta där ensam ute och käka pizza?
Det är skönt och vara hemma, fast jag kan nog inte säga "borta bra hemma bäst." För det kändes mer hemma där, tro mig. Ja, men vi får se lite det behöver inte alls vara gamla tråkiga pargas? Kanske det blir ett jätte roligt år här, eller vad säger ni?
saknar min kusin maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0