dans

idag hade vi dans med finska skolans 9or, det var kul fast alla inte vågade bjuda upp.Men det gör inget för jag och ronja rockader till hela platsen, danssade sjöng/skrek och allt kul. Sen var skolan fattig och bjöd på EN chokladboll och saft, haha kände mig lite hemlös där.

efter skolan var det skribamöte, vi pratade faktiskt om hemlösa osv, besökte missionsboden, sen till piug för typ 15 min och chilla, sen hem med heidi och chilla ännu mera. Har bara suttit vid datorn idag, seriöst.

Sen hade man ett kul samtal.
Kul med pålitliga personer.

Men kvällen slutar bra oftast, ett litet sms kan faktiskt make your day!
fast idag gjorde ronja min dag, as usual. ;)
ni kanske förstör genom denna bild:

@ronjas blogg.

kramar mandoo. med rösten nästan borta.

p.s krya på dig ronja!sjuk är inge roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0