jobb? jag?

Idag ringde min telefon i skolan...
Jag bara; Hej
Han; hej här e blalbalblalalbalbalalbalbla (babblade på finska).
Jag; .......
Pinsam tystnad.
Jag; hej.
Han; blabllalbla, du har ansökt om ett jobb? hur skulle det passa med en interjuv här om dagen?
Jag; va?
Han; Ja, hur ser det ut nu i din tidtabell, var vänlig och ge oss en tid...blalblalalabla.
Jag; öh..
Tystnad..
Jag; Alltså efter tre går det.
Han; okej, passar det halv fyra?
Jag; Nä.
Han; Men vi säger väl halv 5 imorgon
Jag; öh... men vart ska jag komma då!?
Han; till ...gatan "något nummer"
Jag; jaha okej tack?
Han; Då säger vi väl så och ses imorgon,trevlig fortsättning på dagen blablabla.
Jag; ja.. hejhej!
im saying what the hell :D
Jag har ingen aning vad för jobb, var det är och vem det var?
Ska kolla upp numret, kanske jag får mera information då. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0