sjuk.sjuk.o.igen.sjuk.

riktigt kul igår, kvällen slutade med halsont.
sovde inget på natten, svettades bara av feber och det värkte som fan i halsen. Jag var törstig helatiden, men orkade inte lyfta mig, klockan 7 fick jag sömn och vaknade efter två timmar och kände mig död. Varmt, solen sken på mig, en dusch hjälpte för några minuter, läste, kollade på filmer och serier på tv, sovde bort dagen, orkade stiga upp efter datorn och nu försöker jag uppdatera som går fööör långsamt. Vädret sjukt fint, plusgrader jag ligger ensam hemma, inte ensam men känner mig verkligen osocial och tråkig, har inte pratat nästan ett ord för varje gång jag försöker, blir det inge mer än en viskning. Nu måste rösten vilas, igår skrek jag vääldigt mkt, eller jag och fanny FÖRSÖKTE sjunga, vackert haha..black n yellow black n yellow.. im saying what the hell..osv. Halspastillerna slut, bloggarna olästa, bilder ouppladdade, statusen på facebook uppdaterad, smsn slut på mobilen, ryan schecklers life utantill, klockan tickar fortfarande likadant, musiken borta annors börjar jag sjunga, ensam kväll med melodifestivalen troligen, téet väntar på att drickas, snytpappren på att kastas, tänderna att tvättas och kompisar att ringas. Förklaringar att förklara, samtal att pratas, rösten att samlas, bloggen att uppdateras, läxor att göras, prov att öva på, presenter att köpas, pengar att sparas, kläder att köpas och varför inte ta upp det viktigaste? att jag blir frisk och inte missar hela veckoslutet :(

jag kan nästan lova att ingen läste dendär onödigt långa texten om hur tråkigt jag har. msn funkar dessutom inte, jag behöver prataaaaaaaaaa.

Om jag lovar att vara tyst, kan jag då få min röst tillbaka?
kan bli svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0