Weekend DEL 1

Fredag hände väl inte så mycket, eller jo massor faktiskt. Men inte mycket jag vill berätta detaljerat om :D
Random, angst, gråtande, skrikande, skrattande, gnällande, festande, åkande, osv.
Det slutade med att jag höll på att frya ihjäl i en stuga, men som tur kom janne som en räddande ängel och körde hem mig med macko o challu. Skööönt, somnade tidigt den natten.
p.s berättade jag att jag flyttade in hos ronja? Jag vaknade vid halv 7, packade väskan och så for jag till ronja.
Jag flyttade tillbaka ganska fort.. bara för jag saknade min säng.. <3 Nejmen, jag har två hem okej? Det låter bättre.
vi fick tillsist brasan tänd iallafall! Toppu försöker värma sin hatt? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0