Bra skit!

Här sitter man med goodgood feeling. Ingen som har lust att springa ett varv maraton? ;)
Kom nyss från träningen, fan va skönt. Fast nu har jag hela veckan fullt upp med program. Mest fotboll men det är ju en del av mitt liv så. <3 Men ofc, när det blir fint väder lite ligga och lata sig i "parken". HAHA.
Anyway. Vem delar ni halvhjärta med?
Jag har massor med kompishalsband/armband.
Bro-Der med Ronja.
Flera best-friend med myyri.
Topias av toppu.
Best friend med Tia.
En delfin av Melinda.
osv.
Fast jag använder faktiskt ingen dagligen. Jag tycker det är faktiskt löjligt och dumt att bära ett halsband som ska visa sitt kompisförhållande? och att ta bort det såfort det är över. Nja, inte riktigt min stil. Ifall jag ska bära något av en kompis, ska det innehålla ett minne och vara betydelsefullt. Som tex, ett lyckohalsband jag fick av Farmor.

Kommentarer
Postat av: sandra

min syster o min pojkvän ett slags brutet hjärta.

2011-05-24 @ 14:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0