SUOMI!

dagen gick snabbt förbi, varit ute med myyri på morgonen, sedan var det fotografering time! Lite på projektet (ett projekt i teckningen som ska handla om frihet) och lilla bebisen elias. Han var ju född som modell! Fast grät kanske lite för mycket bara, haha. :) Sen köpte vi god mat och grillade hela familjen, jag heidi och myyri var på mattastöd (känner mig allmän nörd nu) om man inte räknar med hälsokunskap provet som jag glömt läsa på eller egentligen bara skippat och skyllt på att jag har annat att göra som just nu, kolla på FINLAND-SVERIGE!
ohmygosh. Vem vinner tror ni?
Jag har svårt att ens tvivla på att Finland inte vinner. De bara måste göra det!
Bastu + Öl bjuder jag på ifall vi vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0