Vappu

E-skolning, se på männens träning i ösregnet, blev smått förskyld, drogat halstabletter och té, chillat med mackos kompisar, tog bussen till åbo träffade några finnar på vägen, fira valborg, bussen hem, träffade på massor med fol(sorry för dem som mötte min ilska början av kvällen osv), låg och kramade myyri i flera timmar, blev smutsig, träffade mera roligt folk, världens bästa vappu faktiskt. Ni som inte förstod, jag och myyri var inte drogade.. vi hade bara saknat varandra "lite grann".. ---->Sova till myyri med ika.

Sorry, kameran har börjat strejka, spec på allmänna platser.


Vaknade vid kl. 10, roligt hittade en fin sak ronja gjort till mig(!!!):D, halsen uppsvullen och klump i halsen kunde knappt svälja, vi sola och prata lite, kollade på sämsta paris hiltons program, försökt öva på biologi provet men det kom fram att jag har ingen chans att lära mig så mycket på en dag(så gav upp), datorn(facebook några timmar), men så fick jag tag i mig och började på religionsarbetet på powerpoint, somnade nästan hallvägs(klart nu iaf!), ska börja på engelska och tecknings arbetet, fast nu först ta en paus och gå och bada bastu (oh vad skönt!).
1 maj = spenderat framför datorn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0