Vi alla har dåliga dagar.

Som när jag påminns av mina dagar i sjukhuset.

eller när jag vaknar en morgon och tror att jag fortfarande är fängslad och funderar på hur jag ska slippa bli fri?
så fortsätter hela dagen med att jag tror jag är skelettet ännu och bara kastar i mig allt jag ser.
..eller bara skit dagar där man inte orkar prata med varken sina bästa kompisar eller familj, man vill bara sitta hemma och se på en film.
en dag man skulle när som hälst kunna bryta ut. Få alla tankar bort.
eller en helt vanlig dag.. bara man misslyckas med allt? Precis allt. Känns det som, det är egentligen bara tankar som tar över. Men ni känner igen er, huh?


keep on smiling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0