otrolig dag

svårt att få sömn, fast vi har match imorgon. Borde ladda bra, eftersom varit otroligt trött på sista tiden? Kanske på grund av att jag somnar väldigt sent.. hhmd.
Iallafall var vi ikea, min mormor och åt äppelpaj, köpte en sen födelsedagspresent till systern, och på kvällen sen fotbollsträning med väldigt några. + 2 koppar cappucino + 3 koppar caffé latté och 1 espresso. öh. Gratis i ikea, kunde inte låta bli att testa alla! Och den franska kaffen också... mums.
Fast gissa vem fick energiattack på träningen? I slutet var jag dock trött och blodsockret nere än aldrig förr, haha!
gammal bild av mig.. undrar när elias bebisen blir så stor? :)

Kommentarer
Postat av: Hedda

alltså ja fattar int hur du ha vari sådär fin/söt/vacker ren då du va sådär liten!! :))

2011-10-04 @ 21:02:06
URL: http://heddahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0