Svar på frågor 3

helt otroligt cool header!! kan du int skriva en fortsättning på din story, ja tror att många sku va intresserade:)
Svar: Tja, tack så mycket! ..Kanske en dag. Just nu håller jag det lite privat resten, eller så tar jag det senare i en bok eller nåt. Jaja vi får se. :)
Ja så vaffö byter du skola?
Inget pågrund av skolan, folket iallafall! Det var härligt och gillade skolan jättemycket, men jag passade bara inte in. Jag fattade inget från första dagen, jag gjorde inga läxor heller för jag förstod inget. Allt blev för svårt, och plötsligt var det provdags. Jag hade inte fått ett skit i mig, kanske ger upp för snabbt? Men jag har aldrig gillat att läsa. Och 3 år till? Nej, hellre gör jag något jag gillar
.
kan du sätta in mer bilder på dej, speciellt när du modellar?? snälla?
de flesta bilderna jag varit modell för har jag insatt på en annan dator, och de flesta är privata som jag inte får lägga ut i nätet. De kan ju finnas där redan, men jag får inte reklamera med dem. Dessutom kommer det ju här ibland några, bl.a i min  fotoblogg.
Hoppas de här int är en sårande eller hemsk fråga, du behöver inte svara om du inte vill men vad vägde du när allting var som värst? Sårande? Hemsk? Nej, men lite underligt. Varför undrar ni det? Jag bryr mig int om att berätta det, några vet det redan. Men ändå, vad är det för skilnad egentligen? Vill ni veta hur man ser ut som värst? Hur mycket ni kan väga tills ni är ett benrangel? Om ni engång faller dit, är det svårt att komma tillbaka.
Hur många läser din blogg varje dag?
Det varierar faktiskt, när jag uppdaterar mera kan det vara från 300-400 besökare varje dag.
Veckor jag glömd uppdatera kan det sjunka till 200. Fast det är ju lite olika med unika och unika besökare däremot. Borde vara aktivare på min google-account.
Var fick du din tatuering gjort? hur mycket kostade det? Gjorde det ont?
På Joker Tattoo, av min favorittattuerare (vad jag sätt på bilder) Jussi. Det kostade var det 89 euro = ca. 900 sek.
Ja det var en bra fråga om det gjorde ont, det var som om nån stack en kniv i dig flera hundra gånger efter varandra. Speciellt vid nyckelbenet. Men det var värt det, det var så värt det. Jag skulle inte känna igen mig utan mina fåglar längre.
Och du gor val modelling? Var då?
Det har jag redan svarat på tror jag, jag modellar här och där. Men inte med i någon agentur än. :)
Så, nu var det väl alla frågor ? :)Tack för intresset btw. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0