Sverige

Kom hem idag från sverige. Helt sjukt roligt ju!
Köpte lite kläder, som jag inte skulle göra... och en massa god mat, varför har vi inte ica här i finland (!?!?!)
och så var jag på en slags modellgrej, och en casting. Älskade latino mannen! Han bara; See you in Milano. ;)
haha. Failade dock i film-grejer + att jag går som en kråka i klackskor.
Jag älskar klackskor, men går typ 1 gång i månaden i dem. Såå, man får ju nöja sig med det.
plus att det är catwalk på om 1 vecka (!!!) kommer dö.
ointressant, men det var lite kort om sverigeresan!
stolt moster + gudmor :D
Världens godaste frukost! naturgodis, mysli, espressokaffe mmm.. <3

Kommentarer
Postat av: verrroperrooo

VERKLIGEN INTE OINTRESSANT BALLE

2011-10-13 @ 17:39:25
Postat av: Mina sötisar <3

2011-10-13 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0