Svar på frågor 2

Vem har fixat dina modell jobb åt dej och för vem har du visat/fotats?? :D
Det är olika, från början var det ju min syster. Sen har någon upptäckt mina foton, och några agencies har tagit kontakt. Men jag är inte med i någon agentur ÄN. Oj, för vem har jag fotats.. det är många! Kan knappt räkna. Men just nu är det mycket på gång med Dressing Mimia här i Finland, annors ska jag satsa utomlands.. tror jag.
varför e ja så kova?
Jaa du, om de challu som undrar så e de för att du är en chalu hästnörd ;)
är du känd eller vad?
haha gullig fråga, nej jag bor här.. i en liten liten småstad. Inne i malmen..:-) Där alla vet typ allting om alla? tror DE iallafall.
Var ni inte 2 förr som drog bloggen?
Jaåå. Men nu är det bara jaag här.

har du kille?
nope.
"hej du sitter och stirrar jag vet du vill ha mig."

vad går du i fö skola?
öh.. just nu. Ingen men ska börja yrkesskolan.

varför reser du helatin?
för ja e pargasbou. Nä, jag gillar det. Jag älskar det!

vilken agency är du med i?
ingen för tillfället.

sportar du?
Jag älskar att sporta, men det har blivit lite lite här och nu. Fotbollsträningarna går jag miste om ibland, gymmet går jag så ofta som jag hinner och har kul med något gäng typ ZUMBA woho!
Fick inspiration, hänger någon på? Fast.. jag tror det inte går någon zumba idag mera.
@frida essén's designs.

Kommentarer
Postat av: MOI

Ja så vaffö byter du skola?

2011-09-27 @ 19:16:38
Postat av: Ronja :)

de e en värdens junttigaste o sötaste reklam du fatta int om du int ha sitt den XD

2011-09-28 @ 13:23:54
URL: http://ronjjau.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du sätta in mer bilder på dej, speciellt när du modellar?? snälla? :)

2011-09-29 @ 14:21:35
Postat av: ...

Hoppas de här int är en sårande eller hemsk fråga, du behöver inte svara om du inte vill men vad vägde du n'r allting var som värst?



P.s de e så kiva att si alla bilder på dej du e så vacker o frexh o sir ut att må jätte bra :D



Kram. en blogg läsare :D

2011-09-29 @ 14:23:01
Postat av: :)

jag kommer från Sverige och vet vem du är. Du måste väl vara ganska känd eller?:)

2011-09-29 @ 14:53:25
Postat av: Jao

Hur många läser din blogg varje dag? :)

2011-10-01 @ 13:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0