uhm

Skulle gärna kommentera igårdagens kväll med no words. Början av kvällen var suverän (med ronja & fanny) hääääärligt schack. Ja så var det också roligt i vk, en stund, eller typ helatiden faktiskt. Bara långtråkigt. Eller.. vad är det med mig? Är det för jag är sjuk eller är det bara inte rätt folk jag hänger mig i? Fast jag hängde ju inte med "någon" man är ju med "alla." jajajajaja.
Vaknade 5, kände mig död (seriöst), det yrade, fick inte ett ljud och huvudet kändes sååå tungt. Jag kunde inte ringa och sjukanmäla mig, det skulle vara som att ge upp och dessutom var vi bara 2 som skulle plocka på hyllorna idag sååatt, skyll dig själv mando.
Fast om jag tänker efter noga var det nog en rolig kväll igår. Jag mådde pg. flunssan bara äckligt dåligt, och så hade jag skrikit rätt mycket (sånger med minnen) så min hals var rätt död den också. Och så var jag klok och glömde huvudvärkstablett, halstablett, medicin, vatten och varma kläder hemma. Men jag hade nog inte kallt, tro mig. Det typ var blött av svett från olika folk i salen.
Sen ringde jag en taxi hem. 80 euro blev det. Värt det? Ja, jag somnade i taxin efter ett långt prat med en främmande gubbe. Han var rolig.. tror jag.
här e vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0