uppdatering

͸ Herreguuud vi har en ny kändis i släkten!! Nämligen Syrrans pojkvän patrik, alltså wooow han är duktig. Jag kan inte berätta mer men omg, jag är såå stolt! Lycka till !!
͸  Jag åker imorgon till Sverige för några dagar, troligen hem på Fredag eller Lördag. Ska shoppa, träffa agenturen som sagt, bara ta det lungt och sen ta några bilder och få kontraktet igen på nytt papper.

͸  Seen är detta min andra jobbvecka i butiken, har varit väldigt skönt med något att vakna för på morgonen. Fast gissa vem som är nattpringla här och sover dagen bort? Värsta vampyren eller..
͸  Idag var jag heelt slut såatt inte mycket att säga, ska nog sova nu så ja får sova.. öh.. 7 timmar ungefär då! Det låter passligt.

͸  Menmen snart kommer ju också topmodel 18 ( nämligen brittiska topmodel mot amerikanska topmodel ) kolla på tv3 svensk tid 20.00, finsk tid 21.00... det ska jag inte missa, får sova efter det istället! 6 timmar sömn funkar väl också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0