alltså kroppen död

hej, kom nyss hem från spinningen! Skippade yoga idag, eller haha sov faktiskt den tiden, hade nyss kommit från jobbet så. Sen åt jag norsk lax och kollade lite på dagens skins avsnitt (på nätet) och sen fick jag lust att pröva på svantes spinning 30 min! Fast oj det borde jag inte ha gjort, eller jo jag är skönt avslappnad nu fast haha omg det var tungt. Hela dendär familjen är ju i amazing form! Mamman pappan barnet, alla perfekta.. och vad ska det bli av lillesyrran? Kanske fotbollstjärna som emmy själv :) beundrar er verkligen. hehe. <3
Nu lite återhämtning med chokladask. Lite skönt före alla hjärtans dag.
pappa kom hem med den från båten. hihi lyckoost, jag?
Choklad är alla tjejers dröm, fast jag hatade det faktiskt när jag var liten.. kanske därför jag älskar det nu?
kloka ord, mando.

Kommentarer
Postat av: melinda

VART SER DU PÅ SKINS? ALLTSÅ OM DU SER PÅ SÄSONG 6?! :o

2012-02-10 @ 13:02:00
URL: http://seriouslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0