eller är det bara MANDO

Fin dag! Snöstorm och lite till. Jag är inte pessimistisk utan positiv! Sitter här och myser medmitt morgonkaffe, hihi. Ni andra har det jobbigt va? Tidig väckning. Nej nu får jag sluta. :)

Vad ska man hitta på idag då? Fredag !!
Frida kom hem på onsdag btw, inga presenter med sig :( haha, det gör inget eftersom vi hade inte heller några välkommspresenter åt henne, eller jo mammas bakade bröd som luktade lite mögel..

Idag ska jag lotta ut dagens läsare, läs mera om det i inlägget ovanför! Tack och hej, nu ska jag ta en dusch.

en aning trött, sömlös, osminkad, flummig, smutsig......person.


Kommentarer
Postat av: Melinda

sv; eller inte! min mage är fuuul

2012-02-18 @ 22:28:56
URL: http://seriouslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0