fråga

Svar: 1.Well, ingen är väl helt nöjd med sig själv.. det finns massor jag inte gillar men också som jag gillar! Jag gillar att jag fortfarande är stark och inte ger upp fast motgångar kommer i livet, så gillar jag att jag är för det mesta glad och såå. Jag ogillar att jag inte håller mina löften så ofta men om jag verkligen lovar en sak, såklart jag gör det. Sen ogillar jag är så kritisk mot mig själv, om jag gjort något fel tar det länge förrän jag förlåter mig själv. Men det som är bra är att jag bryr mig inte om små misstag, livet är full av dem, jag försöker inte vara eller leva perfekt, livet är som det är och vi måste leva med det.
2.Drömyrke... hmm. Drömmer mycket som sagt så jag har flera stycken, förr ville jag bli kläddesigner, men just nu gillar jag mera att visa upp kläderna(modella) det är såå roligt att stå som provdocka, hehe! Men vad jag gör när jag blir stor har jag ingen aning, något jag gillar iallafall, tänker inte ha ett yrke där jag bara jobbar och jobbar för pengar. Ett stort plus vore om det vore något kreativt!
3. Skönhetstips? ajaj, det finns såå många av dem. Tex, tvätta ditt ansikte 2 gånger om dagen, drick mycket, träna, bit inte på naglar, sätt olja i håret, blablabla... jag tror egentligen inte på något av dem. Såklart det är viktigt att röra på sig och dricka, men hör på kroppen, vem fan tvingar i sig 3 liter vatten om dagen och sedan ut och springa flera km? Nej inte jag iaf, det bästa skönhets tipset är att vara glad och lé, fast du haft en dålig dag, om du deppar hela dagen kommer det kännas ännu värre än det egentligen är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du håller int dina löften?

2012-02-27 @ 04:26:43
Postat av: Mando

menar tex.. om jag lovat ringa eller göra något en dag, kanske jag inte kan göra det heller.

2012-02-27 @ 08:38:15
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0