Glad tjej

Har fått massor med härliga frågor, har gått igenom alla nu ska bara sätta igång och svara, haha!
Liite vänta får ni ännu.
Var idag på teater som sagt, otroligt bra för att vara finsk! Fast lite konstig och långtråkig var den.
Sen hade jag bara småpengar med mig, fick välja mellan att shoppa för dem eller ta en fika, sen såg jag sushiplatsen och kunde inte motstå! Guuuud vad gott det var, vegetariskt set blev det denna gång. Mums filibabba!
Nu kom jag nyss hem från det iskalla, värmer mina tår under täcket och ropar på att pappa hämtar en kopp varmt och något att käka. Jag bara njuuuter. muahah. Hoppas ni har det mysigt där också, fast ni har säkert tidig väckning imorgon. Jag har ledigt! Soooovmorgon alltså. <3
p.s kolla inte in topshops nya kläder, jag blev drogad. </3  Det blir ni antagligen också.6a01053695b916970c014e8bad4476970d-550wi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0