My life is a mess

ojoj, har inte pålänge laddat upp outfit bilder. De blev så dåliga så jag inte ens hade lust att lägga dem på datorn, halva huvudet syns inte heller och mina kläder ser bara gråa ut i det ängsliga vädret.
Har lite ont i vadmusklerna idag från hoppandet i zumban igår. haha! Längesen man använde de musklerna kanske?
Tumblr_lnni4rgchb1qfc51yo1_500_large
Väntar lite i smyg på lördagen, måste bara hitta på något roligt till laura tjejen som fyller år! Well, det är flera stycken jag inte träffat på hundraår typ så det blir nog mysigt att vara med tjejerna imellanåt. :) <3
Sensen väntar jag fortfarande att min modellagentur ska ringa, han hade lovat mig jobb denna månad fast nu åker jag ju bort.. så hur blir det sen?

Jag måste väl ta ledigt och vänta än en gång, men det är kanske bättre så. Behöver en paus från allt. Mitt liv är lite trassligt som sagt.
Tumblr_lzyoayfd631qfdwsio1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0