Sure I can do it

Okej har inte ännu fått mailet...... eller jo fast de sade att det tar några dagar till. Hmpf. Hur länge får man vänta?
Hela livet för en dröm att komma sann, antar jag.
Nåja, borde börja läsa era frågor, som sagt. Tror jag svarar på hälften imorgon, ifall det passar er? :)
Nu är jag trött, så trött att jag intens orkar gå ner och kolla på ungdomarna som säkert just nu spelar sönder mina gitarrer, haha!
Fast. Jag är rätt glad, just nu. Bara ligger här med min ikväll-nuvarande bästis agda och r.i.p chokladasken.
Jag bjuder på en webbkamera bild från sommarn som jag hittade, haha!
älskar att jag smilar för fullt och är på g medan macko fixar sina finnar?
haha, nej skojjade sötnos. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0