tack rara syster!

Frida gav mig denna blogaward!

7 små onödiga faktan ni så gärna vill läsa om mig.

1. Jag lärde mig kramas på 9:an, ja, det är sant, fråga mina vänner. Min syster hade samma problem. Jag hade fobi för kramar helt enkelt.

2. Har väldigt svårt att koncentrera mig, tex. om jag och mina kompisar är ute och fryser kan jag inte prata förrän jag slappnat av och är inomhus. Eller typ om någon stör mig då jag försöker riktigt koncentrera mig, det går bara helt enkelt inte att göra två saker på samma gång. Pojke?

3. Jag klarar inte av småa, smala rum eller platser, jag känner mig instängd.. i en bur. ett fängelse. jag får trauma.

4. Musik är typ mitt lyckopiller, det ger en extra kick i mitt liv. Jag skulle aldrig ha klarat mig i dessa dagar utan musiken, du glädjer varje sekund av mitt liv. Jag blir faktiskt såå arg om jag inte får lyssna på radio när jag åker bil. Jag klarar helt enkelt inte av det!!

5. Då jag var liten(okej mindre än vad jag var nu) åt jag typ bara tortilla, med hese-mayonnaise(den röda nivet) varje dag, varje julafton, varje helg, varje fest. Och så pappas semlor såklart, de ljusa stora bröden med extra mycket ost och gurka.

6. Bloggen jag följer mest är... hemlig. :o Jag kikar den varje dag fast personen inte uppdaterar, och fastän jag vet att hon/han kommer inte att göra det, kikar jag in igen.

7. Jag älskar att lukta på en tobaksask. Okej, tänk inte att jag är knäpp nu, men jag älskar lukten av oanvända cigaretter. Men fyfan vad jag hatar röken. Det är därför jag inte röker. somsagt.

Jag ger awarden vidare till... Ronja, Laura K, Laura L, Adi, Sanny och Melinda!

Kommentarer
Postat av: melinda

vänta, vad ska man göra då? (A)

2012-02-28 @ 23:51:13
URL: http://seriouslife.blogg.se/
Postat av: Mando

Melinda; du kopierar blog-awardsbilden och skriver 7 saker om dig, korta eller långa :) Och så ger du den vidare.

2012-02-29 @ 07:24:24
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0