Forget it all

lyssna på musiken, högsta volym så du inte hör bilen bakom dig. Spring upp för den hemska backen du alltid hatat men få en kick av musiken. Ta djupa andetag i flera minuter samtidigt som ditt hjärta dunkar fortare än aldrig förr. Glöm alla tankar. Bara lyssna. Glöm hela världen för en sekund. Eller för en lite längre tid. Bara komma bort från det hela, vara med dig själv och musiken en stund. Det kallar jag frihet.
Tumblr_ly97ei8h4c1ro1gpko1_500_large
Idag var det en skit dag. Ville bara glömma allt och nivet skita i allt. Men jag tog till mig på kvällen och var ute och sprang. Jag sprang länge, fast jag gick halva tiden så kändes det jätte skönt. Inte ett dugg kallt heller. Man glömmer hur härliga dedär stunderna kan vara. Nu en härlig nattsömn.. när man än får tag i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0