En riktigt godmorgon!

420170_278722812201942_128860377188187_622206_702560427_n_large
Fattar ni att jag var så slut igår så jag somnade vid kl.8!! Alltså kl 7, i Sverige. Vi har ju suttit i bilen största delen av dagen och PRATAT. Har aldrig pratat med någon såhär mycket, och skrattat, och pratat.. inte problem-prat utan bara nivet prat. Allt som kommer i huvudet. Denna tjej är såå speciell, inte som alla andra. Jag önskar jag hade känt dig hela livet, då hade allt nog varit mycket lättare. Jag pratar om Johanna nu, hehe.
Tumblr_lvt46hr8og1r7e268o1_400_large
Vi var som sagt i ekenäs, ordnade några saker och planerade ett nytt möte om 2 månader.
Varje gång vi är i ekenäs(har varit 2 gånger förr) så fikar vi på ett jätte myysigt café, minns inte vad det hette men såå fina bakelser och tårtor! Kaffet gick ju också ner. ;)
Tumblr_m0nlqjyjky1r7dxuxo1_500_large
Vad gör jag just nu? Klockan är ju lite före 7. Jag ska nämligen med båten till Åland! Mera uppdaterar jag imorgon, lägger bilder över veckoslutet troligen. ska packa ner kameran nu förrästen, yep.
Tumblr_lf4usqauka1qeaqqfo1_500_large
En sak är klar. Jag är hundra gånger gladare just nu, hundra gånger mera hopp, hundra gånger starkare och hundra gånger positivare. Känns som om jag har nåt att leva för igen. Det är ju bra. Jag hoppas ni också får en fin dag! För snart försvinner de dimmiga och deprimerade dagarna, snart är det vår och sol och varma dagar här! Ohja <3 Vänta bara. Det är värt att vänta på.
Tumblr_kqsxq3rumi1qznt2yo1_500_large
Bjuder på dessa bilder från wehearit.com, har inte tid att ladda upp egna bilder nu! Tack och hej så hörs vi senare.
Tumblr_lsv0yqv38m1qc144qo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0