kärlek

Vet ni vad det bästa är efter en LÅÅNG natt..? Jaffa.
Kan ni fatta att jag orkade lyfta mig lata rumpa från sängen, bara för att gå till butiken och köpa en flaska jaffa.
Kan ni fatta att jag gick några extra hundra meter för att den närmaste butiken har bara fanta.
kan ni fatta att jag drack hela påvägen hem och när jag väl var hemma förstod jag nästa problem.
Jag var dubbelt hungrigare och sugen på skräp.. kylskåpet var tomt och jag hade JUST kommit hem. Varför var jag så dum och köpte en Jaffa? hatar dig jaffa.
Tog några kort på kärleken till mig och jaffa. När jag väl förstod varför jag inte såg bilderna på kameran.. minneskortet var borta. Jasså! Ni får nöja er med denna härliga jaffabild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0