min blogg

Man har ingen lust alltid att uppdatera fast jag har inte haft egentligen någon extra tid heller! Sitter gärna och läser andras bloggar istället för skriver i min justnu. haha!
och justdet! blev tillfrågad att starta en alldeles ny blogg på en site, men tackade nej.. kanske lite senare när jag skriver oftare, onödigt att ha en blogg för finländare om man inte skriver i den plus att jag inte kan finska tillräckligt bra än! (Ja, jag är halfinsk men justnu har jag nästan slutat helt och hållet att tala finska, utom med helsingforsborna...... som är "OFTA")
nåååååååja. Skulle sitta fint med en myskväll hemma efter en lång dag, men blev inte av, nu måste jag göra mig i ordning!!!
ni som sett denna sailor moon outfit, nej det var mera som skoj! Inspirerades och hade kul, men gick inte runt som en sailor moon flicka, hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0