vind

oj vad det blåser där ute, kunde inte släppa hunden ut eftersom den skulle säkert flyga iväg! haha, nej nu får jag inte skratta jag skulle själv också göra det troligen.. det regnar också lite ibland men hoppas ni är så kloka att ni inte tar paraplyet ut!
guuuud så jag har varmt btw,tog ett kokhett bad och min kropp är helt uttorkad! Nu ett tjockt lager bodylotion och så ska jag göra dagens ärenden. Måste ju printa kontraktet jag fick idag! ^^
Bjuder på nalle puh sången, detta var min favorit del av nalle puh då jag var liten.. eller fortfarande faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha bästa klippet!

2012-03-14 @ 08:30:07
URL: http://annasthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0