busy woman

Im so busy right now.. inte flera inlägg på en dag? Ska jag skriva mera eller lägga mer upp bilder? Lämnar den stora kameran nuförtiden hemma, orkar inte släpa mig med den överallt hur mycket jag än älskar dig canon 500d <3

jaja. Gissa vem är här? Patrickkkkkkk + lillungen och Linda!!! Nu ska vi till stan, luncha och lite shoppingdags.. !!
Idag skulle jag dessutom ha ledig dag, nej jag bestämde mig att jobba i gymmet istället.. oh då förstod jag hur jag saknar det stället. Allt är så jävla mysigt där.. personalen gör det nog extra mysigt. Japp men nu är jag hemma och nu ska jag byta om, hej så länge.


haha wtf har jag för krullhår på bilden (hon till vänster) minns hur det var trassligt och hann inte gå till duschen igen (hade varit kvällen innan = krulligt på morgonen) såå fick lägga upp det till en boll, försökte dock spraya med extra straight hair men inget funkade (usla produkter!!!)

älskar dig min pojkke <3 p.s han är dubbeltdubbelt större nu och hans hår växer i mängder.. glöm inte ögonfransarna ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0