hejdå

drar nu iväg..... får se vart man hamnar, hoppas jag kommer i tid hem iallafall. Samma väckning imorgon då!
Gud jag är helt slut, det är ovant med jobb såhär tidigt. Känner mig lite som en vampyr, typ uppe på natten och sova på dagen. jappjapp.
(ja det är jag på bilden, kolla ba på nääsan höhö.)
Men gissa hur bra jag har det, får testa på alla nyhetsprodukter jävligt billigt! Just nu:eller ok, för 10 minuter sen, nu är den slut..... :( MARABOU nyhet jordgubbsmak, men den har inte lagts fram ännu haha, så jag är lyckans ost och är typ provsmakare yey.
det värsta är bara dendär kommentaren om marabouchoklad som är gjord på råttöron. Efter det smakar marabou-choklad inte lika gott mera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0