Idag..



Idag är det...
mammas födelsedag faktiskt.
Idag tycker jag om...chokladkakan och saften jag bjöd på
Idag har jag... gärna börjat dagen om.
Idag borde jag... gå tidigt och sova..
Idag tycker jag... att bara vara för mig själv och höra på full musik i några timmar.

Förra veckan med ett ord:
minnesvärd.
Veckans bästa: Valborg!
Veckans värsta: öh. Sömnlösa nätterna?

Dagens värsta känsla... väntan
Dagens bästa händelse... wellwell kanske "kalaset"
Dagens hiss... nytt recept till chokladkaka! obs ekologiskt kakao och djurvänlig!!!
Dagens diss... Spotifys "toplist"

Idag är jag nöjd med...
fortfarande kakan jag bakade.
Idag är jag missnöjd med... min hy.......tror jag fått ett myggbett.
Idag saknar jag... dig.
Just nu ska jag... publicera detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0