Glad farsdag!

Var har man pappan? Han är på jobb, och det gör faktiskt inget för vad är det för skilnad på dagen?
Man kan krama om han när han kommer hem!

Får se vad man hittar på att ge till honom.. kanske göra ett kort?
Tror jag stannar hemma hela dagen idag och tar det lungt. Imorgon börjar nya perioden i skolan och det vore bra om jag förbättrade mig. Inte för jag sett mitt betyg än, vi får det nästa vecka skulle jag tro. Men jag är helt säker att jag sämrat allt.

Man kanske skulle förstå eftersom jag missade halva 8:an, men kanske inte såhär dålig ändå?
eller inbillar jag mig bara?

Det får vi veta nästa vecka iallafall, bäst att inte tänka så mycket före på det.

Nu ska jag iallafall ringa till pappa och gratta honom!
Hörs senare.
/MANDO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0