Måndag suger Tisdag duger

Idag vaknade jag 08.16 av att pappa väckte mig. Jag blev jättearg fast fick inget ljud ur mig. Jag försökte stiga upp, men mådde bara illa och var yr. Tog burana som hjälpte kanske i 10 min, men ändå.
Ska försöka gå till skolan imorgon, och vadfan fick nyss veta att vi har engelska prov denna vecka, jag vet inte om vad/när och sånt. Hjälp mig, jag suger på engelska.

Har googlat igenom massa språkresor idag, har inte bestämt mig ännu vilken jag ska åka till. Det var ju bestämt till Japan, men nu ska jag med farfar dit så kanske till England/Usa/Nya Zeeland skulle vara coolt?
Någonstans åker jag iallafall, det var ett de lovade mig. Där kan man dessutom bli bättre på engelska?
Dock vet jag inte om jag ska stanna där i månader/veckor eller kanske ett halvår för att gå i skolan. Beror alldeles på hur beredd man är och sånt. Jag vill spendera min tid i Finland nu så mycket jag kan.

Har bara legat hela dagen, mår bara illa av att tänka på matematik. Fast förhöret gick bra för....2 veckor sedan? oj haha. Jag har faktiskt bara latat mig hela veckan osv, men ändå känner man sig såååå.... trött. :o


Kommentarer
Postat av: Jossi

nya zeeland vore coolt :)

2010-11-02 @ 17:26:43
URL: http://lovemyheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0