Omega

Jag heidi och ronja rymde från skolan till piug idag för att se på sählymatchen, och den var slut när vi kom fram. Fast Tiina brydde sig inte, bra det.

Annors var det en vanlig tråkig dag, ny läseorning osv. Imorgon har vi det ännu jobbigare.

Efter skolan rundade vi lite med heidis mopobil och så hem, datorn och om en timme typ ska jag till gymmet på yoga! Jag älskar yoga, och gud vad jag saknat det :) Det blir troligen med ronja och kanske heidi.

Fick massor med nytt smink idag och lite annat från båten, tack pappa och camilla! En snygg t-shirt också.
Så man kanske får något ändå till födelsedag? :)

PÅ LÖRDAG! OM 3 DAGAR ÄR DET MIN FÖDELSEDAG! ÄNTLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0