Vilken helg..

Ja, vilken helg säger jag bara.

Hur ska jag kunna förklara allt kort?

Lördag; Jag gjorde halloweenmiddag för hela familjen och myyri, rikitgt gått. Sen gjorde vi oss i ordning(bild nedanför) jag fixade min syster matilda också, efter ett låångt gnällande. Jag och myyri var hos fanny typ 6 tiden och hade kul. Men sen gick vi till sanny, orkade inte vara där längre, inte för det var tråkigt! En annan orsak.
Sanny var det mera chill, kul typer att fira halloween med, adi låg död hela natten, vi försökte väcka honom med ispåsar, kittla honom och skriva i öronen, inget funkade. Så går det. ;)

Jag tänkte skriva att inget annat speciellt hände, men det gjorde det visst, så gott jag minns. Både roliga, irriterande, tråkiga och sårande saker. Men jag kommer faktiskt inte ihåg så mycket, kanske det är bäst så?

Stannade hos Fanny övernatt och vi blev ensamma i huset i 2 h på morgonen, Alex var väl hemma och lyssnade på alla våra dumma saker vi talade om, jag och bex pratade om allt mellan himmel och jord. ;D
haha dör.

Söndag; Mera chill, var hemma vid 12 och skulle bjuda över mormor och några till, jag gjorde sushi och hade gott om tid med det, så det blev faktiskt perfekt, smaken iallafall. <3 Mums. Prövade på californian rolls också!
Borde göras iallafall varje helg! Hänger någon på?
Sen somnade jag i badkaret, men väcktes av att en vattendroppe full på min kind. Jag är alldeles slö och försöker lägga bilder på datorn, dessutom borde jag göra läxor och hitta på något speciellt till gitarren imorgon. Blä känner mig inte alls pigg för att göra sånt, verkligen inte läxor eller prov. När har vi nästa prov? Hoppas inte nästa vecka..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0