Be afraid of your wishes.

Var försiktig med vad ni önskar.
Jag önskade att jag skulle inte behöva gå skolan, flytta till sverige, börja nytt liv, osvosv.
Allt detta gick i uppfyllelse, på FEL sätt.
Jag slutade skolan, instängdes i sverige, fick ett nytt men obehagligt liv.

Tänk förrän ni önskar. Vill ni verkligen det?
Och ja, varje önsknign betyder något och det glöms bara inte bort.

Jag ska också säga en sak till de som bantar;
Vad fan tänker ni med? Ni har världens finaste kropp, troligen och de flesta vill bara bli "modellsmala"
Omslagen på tidningarna är bullshit. Kändisarna som är smala, har ni sett att de är lyckliga? Kanske en dag, medans allt annat är skit. De drogar, får anorexi, dör tidigt och så. Ni vill knappast ha sånt liv.

Mulligt är snyggt, ha former är snyggt, att gilla sin kropp är snyggt.
Men seriöst, jag har hört mycket och sett. Om en person slutar äta, dras kroppen i "svältning" och hon går bara ner och ner. När hon sedan kanske blivit nöjd, kan hon inte stoppa det mera. Hon fortsätter gå ner, hon får anorexi, och gissa hur hemsk och dåligt hon kommer må.

Jag har sett flickor, de mår inte bra. De är inte lyckliga och glada, man kan inte leva som de.

För underviktigt ser hemskt ut. Man får överdrivet stor mun och ögon, benen sticker ut, ansiktet blir vassare, påsar under ögonen och allt detdär.


Kommentarer
Postat av: laura k

Man kan int säga någå av dedär bättre än va du skrev! Hoppas många läser!

2010-09-16 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0