Glad påsk!

Vaknade ovanligt tidigt idag, men det var ganska skönt faktiskt! Hela dagen på mig nu.

Nu väntar brödet på mig, ska nämligen göra French Toast! Sen senare idag blir det av på sista dammatchen, får se om båda esséns spelar, haha. ;-) Sen måste jag väl städa heela dagen/kvällen. Skitmycket på g, ska tömma,tvätta, dammsuga, damma precis allting. Mitt rum tar redan hela dagen, så hoppas någon hjälper till. Säkert, det är ju jag som ska konfimeras så.
Har jag inte berätta? :o
Jag konfirmeras imorgon, blev ju inte förra året med myyri. Så nu far vi tillsammans detta år.
Det blir fest. mat. blommor. klänning. sol. rosor. gäster. kramar. chill. presenter? :-) woho!

Fast det roligaste är att vi inte blir konfirmerade i vår egen kyrka, haha.
Ha en trevlig fortsättning på dagen!
eller.. du ha he roulot nou resten av dagn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0