busig mando

Ni undrade vad för gräl vi hade med familjen, okej om jag ska vara allvarlig och ärlig så var det inget riktigt gräl. jag bara retades lite ;) som man gjorde när man var liten!

- Påvägen till helsingfors somnade jag och morsan tog plötsligt i mig och sa något heelt onödigt. Jag skrek och var mitt i en dagdröm och hon bara förstörde allt, trodde jag blev mördad eller något! Haha! Jag tänkte seriöst tappa förståned, skrek kanske i en hel minut. Mamma bara skrattade. Kul.

- Sen påvägen till åbo skulle jag ge tillbaka. muaha. Jag kom inte på något bättre än att skicka några helt onödiga sms till någon random, sen ringde han upp och mamma fattade inget. Macko hängde på, vi gapskrattade och hela bilen skrällde. Mamma kunde inte låta bli att skratta och gubben fattade 0. Vi stoppade bomull i morsans mun såfort hon öppnade den igen för att skratta ännu mera. Hon började spotta och gud vad vi skrattade. ohoj.

- Sensen larvade vi oss och hade högsta volym på; I Like how it feels! medan jag tutade till alla ungdomar och polisbilen i vår lilla stad när vi kom hem. Normalt. Jaja, ni skulle ha varit med och sett oss.

En till sak. Oj vilken snöstorm det var i helsingfors, trodde jag kommit till Narnia eller något. Vi såg seriöst INGENTING. Skulle fota men kameran blev ju hemma ofc... :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0