Är jag bra eller bra?

Förra futsalmatchen var jag glömsk och glömde mina futsalskor. Jag fick låna vår tränares som var typ som klackskor åt mig, höga och klumiga.

Denna futsalmatch hade jag trott att var utematch.. så jag var packat och klar för att spela ute i minusgrader. kalsonger, mössa, vantar, uteskor osv. Sen senare hörde jag att de talade något om att spela 4:a på planen, så jag bara wtf.... vad är det för skämt? Skojjar ni med mig som vanligt, så de får mig att verka dum i huvudet. Men de var seriösa, vi hade innefutsalmatch. Thank god Joel hade med sina futsalskor, så fick jag låna dem, några storlekar förstora (40) men det gick ju ganska bra.. jag gjord ju mål iallafall, kände mig som långben men äh så går det sen.
Sen hade jag tappat halva utrustningen på bron, när jag gick till aktia arena. Där vi skulle starta till matchen, så jag hade glömt maaaassor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0