kljaslöfsöasl

Ojoj va vi har mycket träning på gång, det är kul fast man hinner inte vara så mycket med kompisarna utom på veckoslutet då. Skolan går inte heller så bra, men det är för jag mest skippat läxorna osv, nästa vecka ska jag börja påriktigt.
Fredag var världens fittigaste dag, alla lärare bara skrek och gnällde. Jag hade prov och fick blackout. Jag bara, vafan har jag läst? Klockan tickade och jag gav upp.
Och snälla.. säg int att vi måste ha disneytema på avlsutningen? jag vill ha något kul, där alla nior har roligt o typ danssar. Nån bra remix. :D
jajajaj. Igår var jag en stund hos maddu med toppu o heidi. Inget speciellt annat, idag ska vi typ fira Heidis födelsedag. Som egentligen är på onsdag nästa vecka, men då är jag typ int i skolan?
Bloggandet går inget vidare, men snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0