Im saying what the hell?

Vafan var detdär nudå?
Jag har alltid sagt att jag är ingen bra vän, du är värd någon bättre.
Men nu gick det för långt. Har jag bara varit ingenting för dig hela ditt liv? Menar du att allting var en fkng lek?
Tack så hemskt mycket. Du betydde mest för mig i hela världen. Nu är allt ett stort frågetecken, för du var mitt liv, du var en del av mig. Nu känns det tomt.

Angst inlägg.

Jag uppmuntras med att vi har turnering idag! :) Futsal, jag som trodde det var sista futsalmatchen förra gången men tydligen inte, woho en chans till att göra bra ifrån sig. Fast har lite ont i ryggen ännu, oj har visst glömt berätta vad som hände, läs inlägget ovanför. Har dessutom inte tränat på 2 veckor, få se nu hur det går, haha.

Kommentarer
Postat av: broder kurt

finns alltid som stöd <3 du minns va ja sa igår, även om alla sku hata oss båda så finns jag för dej allt ordnar sej, förstår om du känner dej som ett frågetecken jag älskar dej <3

2011-03-06 @ 12:48:02
Postat av: Anonym

Jag önskar så mycke att ni ska få de bra, de tar sjukt att se er båda så lessna.

Finns alltid här, så du vet <3

2011-03-06 @ 21:42:55
URL: http://lllauraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

lol va dumt sagt

2011-03-07 @ 16:07:38
Postat av: Anonym

alltså av hon som sa att du betyder inget osv.

2011-03-07 @ 16:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0