att jag orkade

Wow, fick iallafall iväg mig på zumba på kvällen. Annors deprimerande dag. jes man.
öh. Skitjobbigt var det! Har aldrig tyckt zumba var jobbigt men nu var det herregud svetten bara rann. Kändes det som, jag var blossad röd iallafall efter. Var säkert på grund av all skräpmat + godiset jag åt igår, hehe.
Det blev choklad + godis för BARA 10 euro! :)
gissa vad de hade fixat till mig till morgonnmål?!?!?
CUPCAKES MED LJUS(önskade mig)
FRUKTKOMPOTT
SMOOTHIE
AMERIKANSKA PANNKAKOR MED SIRAP
glöm inte kafffet <3
MMMMMMMMMMMUMS.
alltid extra god morgonmmål med kocken Linda. Fast.. var det inte Matilda som utbildade sig som kock? ;)

men det bästa var att jag ska med syster Matilda på spakväll och få massage, bara vi två. :) Oh vad kul det ska bli.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver du alltid att du äter en massa? det är inte normalt. eller äter du alls allt det som du skriver att du äter..

2011-11-21 @ 21:16:38
Postat av: Anonym

macko utbildar sej ti servitör:DDD

2011-11-24 @ 15:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0