winner

vi vann alla 3 matcher igen! Och slipper vidare ;)
Annors rätt bra dag, syster flyttade hit för några dagar sen åker hon till New York och designar kläder! yey.
Bilder av några hennes designade kläder kommer senare, heh.
Nu har dät hänt massor också, jag vet inte. Kanske borde hålla det privat, nåja en dag skriver jag en bok om allt. Mitt liv, händelser osv.
Jag har gått igenom ett skit helvete. Nu först fattar jag det. Jag och mr. ormhuvud? vadfan talar de om?
jag är så lycklig nu. jag försöker verkligen få mitt liv igång nu. ingen lätt cirkel att klara, men jag är trött på att ge upp och titta bakåt, vara rädd och inte njuta. Hur många gånger har jag bett er leva livet och ta en dag i sänder? ofta säger jag det.. men det är lättare sagt än gjort.
aldrig i mitt hela liv, skall jag dit tillbaka.
I'll promise you.

Kommentarer
Postat av: Random(:

Hur har du börjat modelling?:--) bara undrar

2011-09-15 @ 21:38:49
Postat av: Random(:

Ja eller hur har du fått jobb som en modell? :)

2011-09-15 @ 21:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0