dagens sömntuta

Jag skulle egentligen somna när som hälst men det gör jag inte för nu ska jag ta en stooor kopp kaffe och njuta av känslan när koffeinet tar över i mig. hehe.
Har nyss fått ett nytt deltidsjobb, första dagen idag och det var inte alls jobbigt utan kul! Tiden gick snabbt, fick ta pauser 24/7, härlig personal, gratis bulla(+kaffe!!!!),snygg jobboutfit ;) och bara några minuter från hemmet. Perfekt ju! Troligen sommarjobbar jag här också. Får nu se hur det går.
Men nu är jag faktiskt ledig resten av dagen. Morgonen kändes ännu lite sjuklig, men nu mår jag prima!
Hejsvejs ska inte slösa denna fina dag vid datorn mera, hörs!

Kommentarer
Postat av: Hedda

Ja känner mej som nån stalker nu men var jobbar du..? :D

2012-04-16 @ 19:22:58
URL: http://heddahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0