En vanlig fredag

Nja. Skulle kalla det lite mera än en "vanlig" Fredag. Det var ju nämligen fredagen den 13, traditionella otursdagen.. fast jag trodde inte att det skulle påverka mig. Men lite gjorde det iallafall.

Det blev inte av till Salo, utan en rundtur i typ hela Finland. Vi skulle åka till Vaasa, Helsingfors och Salo. Men vi tappade bort oss, såklart. Så klockan 7 var vi framme vid Vaasa och när vi kom fram till Hesa, tappade jag bort min familj 3 gånger, dessutom hade min telefon slut på laddning. Roligt. Sen var det lite drama här och där, vi beställde pizza för att sluta på dagen men vi fick inte emot beställningarna ?!? Plötsligt skulle pizzerian stängas, men vi fick tag på dem efter typ en timme och hem kom vi med kalla pizzor som vi värmde i mikron och alla var nöjda och glada. Tror jag.
Nu hostar jag och slemmar rätt mycket. Blir det fest eller ej idag? Ena delen drar mig dit, andra delen drar mig hit.
Tumblr_luu2cjdevb1qe15sqo1_500_largeFriday-13th-skull_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0