Väckning klockan 5

till Reimari (!!!) nej jag tänker inte börja kalla det k(city)supermarketellervaddetnuär.
Där jobbar jag nuförtiden.
och nej, jag har inte slutat mitt härliga gymjobb, det är ju för fan mitt andra hem (!!)

såååå jag har 3 jobb just nu. Plus 2 sommarjobb jag inte fått svar ännu på, men troligen tackar jag väl nej då. Blir lite väl stressigt att åka fram och tillbaka till stockholm-pargas-åbo-helsingfors-europa-asien-hem???!?!

jag är rätt snurrig och så ska jag ju vakna om några timmar, fast jag hörde att Titanic visas på Subtv kl 21, så iväg och kolla på världens härligaste film såhär till kvällen. Japp trevlig kväll! Hade gärna stannat en till stund ute.... men det blir en ensam kväll här då ist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0